neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 25, 2011

..Nur Aminah or Nur Amalina??..

walaweyh. tadi aku pi tengok citer Nur Kasih. memang superb! sampai kasi leleh air mata. bukan takat tu jer. air idung pon leleh. tetibe aku terpikir, nape die bagi nama Nur Aminah? nape bukan Nur Amalina? tak ke pemes aku kalo nama aku yang jadi watak utama. haha. berangan! kalo nama aku pon, belom tentu aku akan tabah menghadapi dugaan macam Nur Aminah. Tiz Zaqyah u were doing well! good job dear! Remy Ishak and Fizz Fairuz also! tak lupa jugak pada adek Mia Sarah =) memang cumel die even mulot die dalam tu takde insurans. haha. one of the her dialogs

"naseb baek sakit sikit. kalo saket banyak nanti meninggal macam ummi" --> ngan memek muka yang selamba! haha.

Adam --> memang all wifes out there mendambakan a husband like u!

"ya Allah, Kau ambillah apa saja dari ku tetapi janganlah Kau ambil Nur dariku. aku akan berkorban apa saja asalkan aku tak kehilangan die"

so,for those yg xtengok lagi. pegi la tengok yer. memang menusuk hati.

No comments: