neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

..dengar ler sampai jemu..

that day an aku pegi tengok wayang citer FAST5. giler punye obses kat citer tu sampai aku TERhafal 1 scene ni. memang pada aku lawak and gempak ler. scene di mana Hobbs nak tangkap Dominic Toretto time die and the geng ngah kat die punye "home sweet home" --> tengok orang racing2. tapi Hobbs xdapat tangkap die disebabkan ayat ni....

Dominic: u think u're in America? u were long away from home. This is Brasil!!
(then all the peoples there acu pistol kat geng Hobbs tu)

ayat tu memang jadi feberet aku lah. huhu. sampaikan biler gayut cintan cintun ngan boyfie pon aku akan cakap ayat tu. huhu. i thought die akan marah sebab merepek merapu tah pape. but then die gelak sakan. every time aku cakap ayat tu,die akan gelak. sometimes die yang request soh aku cakap. haha. LOL!


p/s: u dgr ler ayt ni sampai i da bosan nk ckp yer....hihik
(btw, tenkiu ler sbb memahami kesengalan gf u ni =p )

2 comments:

hanna.itu.aku said...

hohoho.. shooo shweet laa u guys.. hee..

neina zaini said...

heeee...tenkiu...ni ler bile kegilaan and kesengalan due2 da smpai...merepek2 ajer..