neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

..gedik-gedik gemok..

haisy. i'm very lucky la sebab my cayang zaquan tu sejak azali dah tau and dah paham sangat ngan kegedikan aku ni. gedik walau dimana ku berada dan dengan siapa ku bersama. no worries la sebab aku memang die yang punye. ihik. =p gedik-gedik pon kuat majok. suke bebel. suke marah2. haha. that's who i am. btw, tenkiu so much zaquan sebab memang memahami i and accepting me in the way who i am. =) *hug kuat* hehe. gatal!

last two night if i'm not mistaken. we were calling-calling cintan cintun. bese ler boipren aku kan kije. so, malam before tido ler kami bergayut atas hp tak macam munyet. uhuk. as usual aku ngadu aku ni da gemok. (sedar diri tapi xinsaf2). and common sentence dari boipren aku.

"xpe laa..gemok tu kan tandenye u ni senang ati jer"
(okay. ayat di atas menyatakan yang aku ni senang ati ade zaquan as my boifie)

and as usual jugak aku akan merungut2 xsuke gemok. even aku tau setiap kali aku makan memang ikot kerelaan ati. huh!

but for this time i make it a bit different. i said..

"erkkk....no lah..kalo i susah ati ke, makan ati ke...i akan makan lagi banyak..ngan jahat dalam ati i cakap "padan muke u dapat gf gemok".."

haha. giler setan punye ayat tu. kengkononnye nak bagi boipren tu tersedar so that no more wat i makan ati. tapi apakan daya naseb aku ni. boipren aku tu buley pule gelak-gelak ketawekan aku. tambah sedih bile die cakap.

"xpe. xkesah pon u gemok. i tetap sayang"

AIYYAAAKK!!!

p/s:memang xde pe lah yang buley kuruskan aku =p

2 comments:

aTiKa aTeRkaH said...

hahahaha...euw....geli i tau u...hahaha

neina zaini said...

hahaha...jangan ler geli2 u....jeles la tu! =p