neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 2, 2010

::kEPeRLuAn HaRiAn::

okeh..ae ni da ae jumaat..esok sabtu..luse ahad..tulat isnin..aku balek segamat ae isnin..kenape??sebab aku punye suke laa..haha..okeh..tidak..sebenarnye parents aku bz ae ahad tu..almaklum ler ngade2 da besar gedabak pon nak suroh parents anta..memang aku camni dari sekolah dulu..haha..

okeh..ae ni aku g suppin..hehe..suke2..tapi masih ade yang xmencukupi..banyak lagi belom beli..haha..xpe..yang xbeli lagi tu cume buku tulis,kaler paper,A4 paper,pensel case (sebab alat tulis makin bertambah so kene tukar pensel case baru yang lebih besar tambahan senang nak letak alat mekap..)hahaha..

hmm..ni ler barang2 keperluan aku yang aku beli untuk dibawa ke sagar-amat supaya aku sentiasa segar seiring dengan nama daerah itu..haha..okeh..jangan marah ye zaquan kerana anda orang segamat..haha..

okeh..ni barang2 yang aku perlukan untuk sentiasa segar..haha..
berus gg yang cumel untuk gg aku yang cumel juge..colgate untuk menghalang pembentukan bakteria.. deodorant nivea angel star memberikan haruman yang wangi pada ketiak aku..sanitizer dettol untuk membunuh bakteria..simplysiti c-bright untuk mencerahkan kulit aku yang xbape nak cerah..shampu clairol memberi haruman kepada rambutku dan break's over untuk menstopkan keguguran rambut..eyeliner untuk mataku kelihatan cantik..losyen night whitening untuk dipakai waktu malam..

eyeliner ni teramat sangat penting untuk aku..tanpa dia siapa lah aku..haha..kalo aku xcalitkan ke mata aku ni memang konpem orang cakap aku dalam pantang..haha..
(kat belakang die ade shapener n pemadam celak..ia sangat bagus untuk memadam celak kat mata aku..)

nivea night whitening..aku memang bijak membeli..haha..aku amek yang ade free gift..haha..tanx watson sebab bagi ak face mask secare free!haha..

tali hp yang sangat penting untuk menggantung hp di leher kerana last sem dah banyak kali hp aku tercicir dan msok longkang!haha

minuman ruji aku..haha..old town untuk menyegarkan mata aku bile stay up (padahal aku tetap ngantok walau da minum old town..haha)..milo adalah minuman kesihatan ku..minum milo anda jadi sehat dan kuat..haha..nicolet adalah ubat apabila mulut aku da menguap cam mulut buaya dalam kelas..haha..

ini kasut baru aku..yeah..sem baru kasut baru..sebab kasut aku sudah terkopak tapaknye pada hari terakhir final exam..haha..sadis kan..

kasut yang cumel dipakai oleh kaki aku..haha..okeh..perasan lebih..puji diri sendiri sebab xde orang nak puji..haha

ini anak tudung syria untuk aku pakai ngan selendang ataupon tudung syria aku..
(black-lite brown-dark brown)

baru sempat beli ini ajer..pen 2 batang sudah cukop..liquid penting sebab aku suke wat2 salah tulis..haha

::okeh..pasni beli lagi pe yang belum beli..::

No comments: