neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 29, 2010

::kEHaBiSaN dUiT YaNG Da HaBeS::

tidak ku pinta lahir ke dunia..
tidak ku pinta shoppaholic begini..

hahahaha...thats the truth der..aku memang xnak jadi shoppaholic camni..menyusahkan!!xbuleh ade duit..mesti ade jer tujuannye..haisy..

mak aku berdialog::
"cammane ler kalo neina da keje t..dapat gaji jer abes.."

adeh..sadis sungguh aku dengau nye..hmm..betol gak..tapi nak wat camne..suratan takdirnye camni..aku tak dapat nak menahan nafsu kekeranjangan mata aku nie..pantang nampak barang+ader duit..memang aku rembat jer..

tapi seb bek aku x amalkan idop bia papa asal bergaya..kalo x konpem utang keliling pinggang..haha..

neina..neina..ape ler ak jadi ngan ko..cian kat zaquan..eh??npe tetibe lak nme die msok??excuse me..i xmeminte2 yer..haha..aku bukan shaver okeh!haha..tp kalo die belanje aku hanye amek pe berharga jer..haha..bak kate amin "rezeki jangan ditolak"..haha...bijak btol pale hotak adek aku tuh..

hmm..better i'll stop here..if not t ramai puler yang sedih bace citer sadis aku nieh..haha..

No comments: