neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 14, 2010

::pOpULaRNyE aKu::

wah..tidak aku sangke cempedak dah jadi nangke..haha..terliur aku tengok buah cempedak yang montok2 kat depan uma ni..terase ingin merembat 1..haha..okeh..out of topic..huhu..setelah 2sem setengah..baru ae ni aku sedari bahawa diri ini sungguh popular..haha..nape??xpecaye ke??korang jangan ingat ak xde fans tau..haha..geli aku..

ni aku nak citer tentang kepopularitian ak..bangge r ni der..haha..oleh kerana teramat lah popular..belom sempat aku menjejakkan kaki ke tanah..baru nak turun tangge ni..tibe2 ade seseorang telah menyumbangkan suarenye yang sumbang itu berkata:
haa..yang tu..meh sini kad matrik..

adeh..terkezut aku der..kalo ye pon pakcik gad ni minat kat ak..jangan ler sampai amek kad matrik aku..t orang len xdapat tengok wajah xbape nak cantek ak tuh..haha...dengan rase terkejut ak pon blur2..nak kate pakai baju sendat cam selalu..hmmmm???(berpikir sambil memandang ke bumbung)..xsendat pon..ae ni aku sopan berbaju kurung..lengkap bertudung ala2 muslimah sejati..tp pehal lak pakcik ni mintak kad matrik ak..xkan nk bg kt anak die kot..hahaha...ensem x pakcik??doktor ke??majistret??loyar??huhu...

aku pon menunaikan hasrat aku menjejaki tanah before ak bagi kad matrik ak..ngan selambe badak air kereknye kakak gad tu merampas kad matrik ak..huh!!marah ni...no manners laa..korang tau pesal pakcik gad n kakak gad tu nak sangat kad matrik aku tuh??sebab ak xde sticker NR..hahahahaha...kelakau dowh...pe lah salahnye kalo die soh jer aku g hamek sticker free tu kat opis..hmm...

blom kes kawan ak si hairuldalilah tu..lagi kelakar..ngan bangge,sombong,takbur dan bongkaknye die menunjukkan kad matrik die kat pakcik gad tu..last2 kad matrik die kene amek gak..hahaha...tu r..konpiden nau..huhu...

so,bile kami nak amek sticker NR tu??haa..tunggu r next tuesday sebab on dat day jer ade claz dekat ngan opis NR tu..sepanjang xde kad matrik ni..bile pakcik gad tanye mane kad matrik..
kami jawab:
SAMAN2!!! hahaha....

p/s:;kepada sumer student NR uitm segamat..jikalo korang xde lg sticker tu..xpyh msok uitm k..haha..

No comments: