neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 5, 2010

::dEMi CiNTa & KaSiH SaYaNG::

demi..demi..demi moore..haha..maaf tiada kaitan..tajuk post memang mnyentuh pasaan..apetah lagi bila terpakse dilaksanakan..huh!memang sangat2 sedih..demi cinta dan kasih sayang aku padamu..

tet..tet..tet..alarm aku da bebel..jam pkol10 a.m...aku bangun dan bergegas untuk mandi..nape la aku perlu bangun seawal ini..kerana cinta dan kasih sayang...ak bersiap2 pakai cantek2 wangi2..hmm..org da cantek pakai ape pon tetap cantek..hahaha..okeh..puji diri sendiri..

aku membawa insan tersayang menaiki kereta..aku pasang ekon supaya mereka xkepanasan..aku suroh die dok diam2 tp die kacau aku drive!merayau2 kt ak..ak da hilang sabar ni..ak marah die smpai die kecut perut..cian kt die...

aku singgah kt uma cik farrah Idy jap..kami bersama2 g ke tempat yang dituju..setibe di sana..kene tunggu 1/2jam..insan tersayang aku da bising2...cian die penat..penat ape tah..

lebih 1/2jam doktor yang ditunggu pon sampai..aku pon memberikan insan tersayang ku pada doktor tu..doktor bg injection kt insan tersayang..owh!!aku terpaksa sayang..ini sumer demi cinta dan kasih sayang aku padamu..

setelah diinject..insan tersayangku mengerang kesakitan..pelik..nape doktor tu xbg bius??hmm...xde sape yang dapat menjawab..

kami pon pulang ke rumah..setibe di rumah insan tersayang ku keletihan..die pon tidur..

begitulah cerita nye..demi cinta dan kasih sayang ku pada anak2 kucing ku yang nakal..aku anta die g klinik untuk mengelakkan dari dijangkiti kurap..hahaha...now,kucing2 aku da back to normal..nakal nye ya rabbi..

kepada ako,lulu,chip,lili,lula,lembu,(belom ade name)...cik neina caaaayyyyaaaaanggggg sangat kat korang tau..mmmmmuuaaaahhhhh!!!!!

No comments: