neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 18, 2010

::pEmBuNuH iTu TaK sEnGaJa::

okeh..sebenarnye xnak post entry ni..tp terpakse sebab ati ni xtenang selagi xmeluahkan..membunuh tanpe sengaja..yaa...memang xsengaje pon..owh si kecik...kenape kau bermain di bawah keta aku??kau membuat idop aku ae ni xtenteram mengenangkan diri kau yang sudah ku bunuh tanpa sengaje!kalo la aku xbukak radio kuat2 mesti aku bleh dengar suare kau yang menjerit kesakitan dan mesti aku sempat untuk selamatkan kau..tapi apakan daya...semua da berlalu...aku xsengaje melenyek kau..owh..sungguh sadis melihat ibumu membersihkan darahmu..ibu yang menyangka anaknye masih idop...aarrrggghhh!!!!!setelah kau diangkat..ibu mu bagai xtentu arah mencari mu...owh..aku memang xdapat menahan sedih melihat keadaan itu..owh..kuceng ku RAY yang baru semalam kau menunjukkan keletah comel mu..yang baru minggu lepas aku menghantar kau ke klinik..kini kau sudah tiada..dibunuh oleh aku!!betapa kejamnye aku...aku akan merindui perangai comelmu itu...yang sering sesat bile memasuki uma ku..

dan zizie..kenapa kau juga pergi meninggalkan ku..baru kelmarin kau tido bersamaku..silapkah aku kerana membawa kau tido didalm bilik ekon ketika kau sedang sakit?salahkah aku?sayu hatiku apabila melihat kau kesejukan di dalam bilik aku...dan setelah itu kau menghilangkan diri..tibe2 ae ni aku mendapati kau sudah mati..owh tidak!!!!kau la kuceng ku yang paleng comel...mix blood cat ku...owh zizie..kau telah meninggalkan 3 ekor anakmu yang masih kecil...ya tuhan...jahatnye aku 3ae ini.. =(

p/s:aku tersangat sedih mengenangkan kuceng yang menjadi tempat aku menenangkan pikiran telah ku bunuh!!

No comments: