neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

::aKU.PaGi.&.TaNgGe UiTM::

huh!today is the 3rd days i went to class (because on monday i got "mc"..haha)..why do not post this story on tuesday??which is the 1st day i went to class..owh..because i was tired!!!tak larat der nak bukak mate..ngan badan yang da lemah longlai..haha..its funny dowh!wa pancit turun naek tangge batu cave uitm tu der..haha..its not because i'm fat..(yuyun cakap aku da kurus..haha..tanx yuyun..) tp sememangnye tangge kat uitm tu sudah mengalahkan tangge batu cave..haha..wa xtipu der..ni betol2 punye..kalo korang xcaye korang g r try test skali..skali jer..huhu..okeh..last nite xpost sebab xbleh on9..internet probs..so,memang ae ni jela mase yang cocok..

sememangnye berat badan aku nak memulekan idop di uitm ni..i have no preparation at all!!haha..jiwe n pale otak aku ni masih lagi terbayang keempukan tilam kat uma nun jauh di sana...keseronokan tgk citer benci bilang cinte..keghairahan shopping..haha..

beb..ppssstttt...skang aku da pandai bgn lambat..huhu...6.30 bru nak tehegeh2 bangun..hmm..bukan lambat sangt pon..haha...tp tu pon susahnye nak bukak mate ni..cam ade setan gemok gedempol yang bertenggek kt mate aku ni..pe r setan ni..g r btenggek kat pokok ke..isy3...

huh..pe r lagi naseb aku kat untuk 1sem kat uitm ni..huhu..arap2 bernaseb baek jela..huhu..guys!pe lg..azam baru yok...huhu...(yo yo o jer aku ni..haha)

aku,pagi dan tangge uitm sememangnye xdaoat dipisahkan..ibarat isi dan kuku..bagai aur dengan tebing..wah..bangge mak aku as cikgu BM bile tau aku berperibahase..haha..

No comments: