neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 16, 2010

::aKu SaYaNg KaMu BaNGeT::

idop ni ibarat roda kan..kadang kte kt atas..kadang kte kt bwh..tp kte xkn tau bile kte akn berada di bwh or di atas..tu sumer ketentuan Allah..but as usual la kan..as a human being ni kte memang kalo da berada kat atas mesti xnk pandang bawah lagi..ceh..macam ler diri tu tinggi sangat cam antu galah..huhu..time tu mule r jalan mendabik dada tu..haa..tunjuk dada tu..ooppssss...sensitive issue.. =p but dats the reality babe!n we cant deny it..bile idop da xsusah,mule la lupe kat orang2 yang penah ade time same2 susah dlu..pe kes??takot kesenangan dirampas ke??huh!talk to my leg..haha..

pengalaman mengajar kite untuk jadi lebih dewasa dan dugaan itu menjadikan kte lebih kuat n tabah..berbekalkan pengalaman dan dugaan di dalam mangkuk tepeng (mangkuk tingkat),ak da dapat menambahkan pengetahuan am ku bahawa:

its better to be a friend with someone u do not close rather u be loyal to your close friends!

why i make this statement?sebab selalunye memang orang yang kite rapat itu xkan selamanye ngan kite..dan berkawan ngan org yang kte xrapat tu akn mmbuke mte kte bhwe kte msih ad lg kwn yang care kt kte..people said...sahabat/kawan/member/klik/geng give a diff meaning..but for those yg camni..r they deserved to get that called?

okeh..emosi pule..haha..ekceli nk post bende ni sebab to let my dear darling know who lucky am i because be their friend..big tanx to my darling sisters for being my friends!even not all of u..but it is enough for me..

my darls outside..even kite xpenah rapat n xpenah terpikir untuk jadi rapat..tp i want u to know dat i luv u all so much!!mcm chipsmore..lebih chip lebih coklat..hehe..hepi sangat2 ngan korang..keletah korang..lawak bodoh yang selambe korang..keconcernan korang..sume tu wat aku terharu sangat..korang still nk bkawan ngan aku even kite xrapat bfore ni..accept ak untuk join korang lepak..owh!every single moment ngan korang memang sangat sweetnesses bagi aku..and i'm sure..in future,kenangan yang xseberapa ngan korang la yang akn aku ingat..tanx sbb timer ak seadenye..

to nadia elinna::tanx for your words..(no body are perfect..dan kepandaian seseorang itu adalah dari hati dan akal mereka)..kate2 ko memang bagi semangat kat aku..wat aku jadi lebih +ve..

to baity::tanx for your lawak selambe tu..hehe..kite suke la bile tengok awak ngan sikap awak yang selambe..kelakar..

to megy::tanx for your ears..aku xtau nk citer kt sape lg..ko kenal aku..n aku rse selese citer n ngadu kat ko..n tanx gak sebab selalu tolong aku fotostet manual..

to dalilah::tanx for your support..ko selalu bagi nasihat and ajar pe yg aku perlu wat..tanx sebab sudi dengar citer aku..

to ayu/koko/fyda/aznie/epul::tanx sebab tolong copkan tempat aku dalam claz..(aku selalu lmbat kan =p )

kepada yang laen::tanx for being my friends..InsyaAllah aku akn ingat korang sampai bile2..tanx sebab alwaz suruh aku bersabar.. =)

to kamu yang makan ayam spicy mc.d::tanx sebab membuke mata aku n menyediakan kawan yang ramai untuk aku.. =)

akhir kate..ceh..poyo jer ayat..huhuk..aku harap kite akn sentiasa menjadi kawan..kawen jangan lupe undang aku yer..huhu

p/s:orang yang makan ayam spicy mc.d tu adalah orang yang terasa dirinye dimaksudkan..oppsss....xbleh gtau..hehe

p/s:agak2 meleleh x air mate korg bce mission statement aku nih?haha..

No comments: