neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 3, 2011

..spirit of life..

wohoo! ternyata jerat yang dipasang oleh yang nak mengenakan aku tidak menjadi. yess! hooray! aku relax-relax ajer sedang mereka sibuk mencari idea untuk membuat aku sakit hati. (aku baru cakap sikit die dah nak melatah) haha.

okay. bukan nak bercerita tentang mereka yang TAK PENTING itu. tapi nak bercerita yang aku sangat happy hari ni. why? kenapa? sebab hari ni dapat texting with my girlfriends! hehe. yelah since dah abes belajar ni kan. dah abes VIVA. dah tak jumpe lagi. masing-masing dah mencari hala tuju sendiri to start a new life.

tadi bertexted ngan koko faeza & hairudalilah. rasa seronok sangat even takde ape pon yang diperkatakan. just story mory bese-bese ajer. tapi entah ler. kehappyan ni macam melonjak-lonjak ajer.

p/s:thanks to koko and dell for all of your words! love u lah bebeh. xoxo!

No comments: