neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 28, 2011

KPTM =(

KPTM or a.k.a Kolej Poly-Tech MARA. malam ni aku tetibe nak wat post tajuk ni. bukan sebab aku belaja kat sini tapi KPTM ni dah hamek adek aku! ouch! what can i say right now is i'm missing u Jeng! (Jeng is the nickname that i gave to my sister). am missing u so badly tau x even still belom 24 hours kita berpisah. uhuk.

kat uma ni kami berdua jer penganggur terhormat. so, most of my time of course la ngan die kan. bergadoh la, bertengkar la, marah2 la, mengamuk sakan la, hang out la, shopping la. memang nama yang akan aku sebut "FAR!". Far tolong itu. Far tolong ini. Far ni pehal. Kakak lempang kang. Far jom la. cepat la Far. haa. see, memang name die jer yang aku akan panggil kan. walau gadoh terjerit2 cam berok makyeh pon, ending nye mesti aku gi kat die. nape? sebab aku sayang die. even aku selalu marah2 die. even aku selalu nak menang kalo gadoh. even aku suke sakitkan ati die. tapi aku paling selesa bercakap ngan die.

but now she's not here. sedih jer time nak balek tadi. dah la lately kitorang selalu bertengkar2. (bese la aku adek wanna be) haha. tapi die pon kalo pape citer kat aku gak. pasni aku nak gadoh ngan sape? nak borak2 bercerita ngan sape? nak buli sape? nak marah sape? nak kejot sape pepagi suruh sidai baju? nak gi jalan2 ngan sape? nak shopping ngan sape? sedihnyeee...... =(

p/s: kalo aku da start keje, t mesti lagi tak selalu jumpe die. almaklumler awal2 ni die xblek uma sgt sbb still xbese ngan life kat KL tu.

No comments: