neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 4, 2011

..memang betul-betul berani..

panas!!panas!!wah! dah ler cuaca tengah panas bahang. berita kat paper pon panas gitu. lagi sodap kalo baca sambil pekena pisang goreng panas. wah! haha. okay. ayat sengal sebagai perenggan permulaan. almaklumler aku kan bukan budak sekolah lagi, tu yang tak reti nak wat proper essay macam budak sekolah. ni budak uitm kan. gerek tu. ape kel nak sama cam budak sekolah. haha. LOL!

korang mesti tau kan ape berita panas yang melibat blogger tu. okay. aku taknak cakap pape sebab aku menaip. haha. tapi kan kire hebat gak blogger tu sebab dia berani kerana benar beb! i loike! ada orang yang berani kerana salah. haha. dah la salah pastu nak buat-buat berani. apo nak jadi eh.

okay. no sensitive issue here. no controversial. just nak share ape yang aku terpikir. agak-agak nye isu entry aku (kawan or lawan) (tapi da kene delete) tu buley sampai masok Harian Metro tak? kalo buley sampai kua paper, suke gak aku. buley jadi femes jap. orang pon berpusu-pusu nak view blog aku (tapi jangan lupa klik adv aku yer. kasi aku duit) haha. tapi kan kalo xbuley masok paper, aku syorkan orang yang kecoh-kecoh tu nyorok dalam gua la. nape? sebab takde la hebat mana pon sebab xbuley wat kecoh sampai blog aku masok paper. haha. kalo takat nak buat kecoh standard budak-budak hingusan. alahai. segan ler mak nak nyah! hihik.

p/s: mintak maap yerr...bukan nak mengungkit...tapi nak buat eksperimen =p


No comments: