neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 26, 2011

tweety bird !!

orang ade FRIENDSTER, aku pon nak ade FS. orang ade MYSPACE, aku pon nak ade MS. but both of it dah outdated. dah tak maen laa. kalo orang jawa ngomong, tu jaman biyen punye. huhu. then orang ade FACEBOOK, aku pon nak ade FB. time tu bende ni ngah x femes lagi. only the updated person jer yang ade. ceh! memang harus lah berlagak kan. bile orang2 cakap pasal FB, aku pon poyo2 cakap aku pon ade. walhal harammm tak reti guna. haha. if i'm not mistaken it was on 2008. lagipn time tu diorang ngah bizi ngan MS and FS yang ngah up gitu. then kua plak legasi TAGGED. haisy. aku? harus lah ade kan. up to date kan aku? kann. haha. aktif? kejap jer. time tu pon mereka2 ni tak tau bende alah tu. bile aku dah bosan, ( ceh! kengkonon dah up-to-date sangat lah! dah bosan time bende tu baru nak up) baru ler diorang ni cakap2 pasal TAGGED tu.

then kua puler TWITTER. tweety bird ni? pon dah berzaman aku ade. tapi baru skang reti gune. haha. bile always nak update status kat twitter jer, harus lah aku ni bercinta ngan lappy ni kan. haha. (almkalumler, orang xde iphone/BB). sekarang ni aku ngah demam twitter. haha. almaklumler, dah jadi artis. wahaha.

p/s: follow me follow u on twitter =) http://twitter.com/#!/NeinaZn

No comments: