neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 7, 2011

alone !!

ok aku memang tak pernah sampai ke TBS tu. oleh sebab aku terpakse naek bus gi KL for this time. so, aku memang akan menjejakkan kaki ler kat TBS tu. time kat pagoh memang aku konfiden giler nak ke KL. bajet da hafal ler sumer jalan. tapi sesampai jer aku kat TBS tu aku dah migrain. tetibe jer jadi bingung. haha. aku pon masok toilet and bukak LRT map. *kalo bukak map kat lua t org nampak. segan plak aku* haha. biler aku da hafal stesen yang aku nak tuju, ngan konfiden lagi aku kua dari toilet. bile da kua, xjumpe jalan nk ke stesen KTM. haha. bongek! as usual ngan muke xmalu aku tnaye ler orang. peduli hape aku asalkan xsesat. haha. da setel masalah aku kat TBS tu. aku pon da ready nak tukar train kt KL Sentral.

bile sampai KL Sentral, aku xjumpe pule platform nk ke Sentul. sudah! aku straight jadi bingung lagi. haha. terpusing2 aku kat situ. bile aku dah naek atas tanye kat guard tu, rupe2nye betol ler tempat yang aku tunggu tadi! aisey! haha. aku just tengok kat board yg tulis "perjalanan ke Batu Caves" tapi xtengok signboard yang tulis tu platform ke Sentul. adoi! seingat aku, 2 years ago aku naek KTM gi Sentul, xde pon perjalanan ke Batu Caves. haisy! diorang ni tambah2 perjalanan x update pon kat FB aku! haha.

ok. biler da naek train and Alhamdulillah aku selamat sampai. hoorraayyy!

p/s: giler x sangke aku ni berani rupe2nye. haha

No comments: