neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

..NEINA hangatkan sekolah adek2..

okaih. disebabkan aku ini seorang penganggur so, memang xde mende lah yang aku nak wat. buat part time job? hmm. xmo lah. nak rehat2 ajer. t da dapat keje betol2 da xbuley rehat. huhu. ae ni aku ikot mak gi sekolah. wah. jumpe adek2 sekolah. tapi aku bukan nak tolong mengajar yer. aku jadi photographer. huhu. wah. bunyi cam gempak jer kan. tapi snap photo gune camera henpon ajer. haha. bukan maen excited lagi budak2 darjah 1 tadi bile mak aku ckp nak amek gambo diorang. lagi2 bile aku cakap nak masok tv. haha. memang kene tipu ajer diorang tu. ceh. aku pon kengkononnye nak wat ala2 HOT FM tu yang program hangatkan sekolah anda. huhu. okaih. gambo ni sebenarnye untuk program keceriaan library mak aku. almaklumlah mak aku ni ade library sendiri kat sekolah. ini ler hasilnye. lakonan daripada budak darjah 1 SK PANJANG SARI. huhu.
bagos2. rajin adek2 ni membace yer. =p
wah. betol2 khusyuk mendengar penerangan dari cikgu Saadeyah yer. =p

p/s:kesimulannye adek2 sumer buley pelakon. huhu

No comments: