neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

..menampar bola yang tertampar..

hmm. aku rase cam nak usulkan kat pakar bahase laa..it supposely be SLAPBALL not VOLLEYBALL. huhu. sebab in malay language ia dipanggil bola tampar. tampar in bi kan slap. haha. okeh. itu hanya intro sahaje.

ae nie first time der aku maen bola tampar. terror? huh memang lah aku yang paling terror kan. bila aku serve bola jer memang sumer orang xbuley nak sambut. memang hebatlah sangat kan aku nieh. aiseyman. camne la diorang tu nak sambut bola aku kalo da bola tu bukan setakat xlepas net malah melencong tah ke mane. hoho. terror kan aku. terror kan. kan. yess2! huhu. tapi walaubagaimanapon aku berjaya serve ngan baek SEKALI ajer. haha. okeh what. after berjaya serve ngan jaya nye. the next serve tangan otomatik jadi pengkau. alahai. kecoh btol. baru jer nak tunjuk pakar. haha. tapi memang best la. at least once a week aku ade gak beriadah. xsabar nak maen lagi next week.

p/s:da mule berangan. cukup 3 bulan lagi aku prektikal, konpem aku kurus. haha.

No comments: