neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

..masa jongkong emas..

aku. kamu. masa. emas. kita berempat memang xdapat dipisahkan. haha. masa aku emas aku. masa kamu emas kamu. okeh. aku mencarut entah hape2 ajer. tegak menuju point. dia di sana aku di sini. dia keja aku tido. aku keja dia tido. aku bangun dia duduk. dia bangun aku duduk. okeh mencarut lagi. stop it lah neina! hoho. wawan........................i miss u so badly tonite! not only tonite okeh. semalam u balek keja, i da tido. janji nak calling2 tapi mate i da xbuley bukak. rase macam da lame sangat tak spend time together. asek bizi jer dua2. waaaaaaa..........................semalam x jadi nanes sebab tido awal. malam ni nak nanes betol2 la. bia t wawan datang sini. pujok i ngan cara kira bintang di langit. haha. so sweet! okeh. harapan jela. huhu. wawan..................i nak tinggalkan u. u jaga diri baek2 yer. i nak tinggalkan u untuk tido. haha. nyte wawan. miss u giler babiqiut! semoga kiter akan dapat hari yang kiter dua2 x bizi yer. it's ok if it one nyte only.

p/s:teringat lagu one nyte only. tapi terlupe sape yang nyanyi.

No comments: