neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 8, 2011

..itam gemok pendek aku tetap cantek..

"eee..ko ni itam laa.."

"nape ko ni da gemok??pendek lak tuh.."

"ko ni da cm nepal la.."

"ko ni itamnye.."

okeh. tu la ayt yang selalu kua dari mulot org yang xgosok gigi untuk ak. i mean mulot busuk bau cam loji najis. iiyaaarrkkkk. huh! nak cakap aku itam?gemok? pendek? sape ko? cinderella ke? cinderella pon bibik tau! ko tu pincess diana ke? die pon xmenghina orang tau! sape kau?? tell me!! haha..tibe2 ak emo pule kan.

memang ler haku emo kalo da asek dengar bende yang same je kan. tp yang paling ak geram, orang yang cakap tu bukan la lawa pon most of them. lg xcantek dari aku ade r. haha. okeh ak over kutuk. tp dats the fact! perahsan shantek and buley suke2 jer cakap cmtu kat orang laen. huh! aku marah ni. pe? ingat itam tu xmenawan ke?

oekh. ekceli ak xde la marah sangat. just bile orang asek cakap camtu kat aku, aku jadi down. cam lagu jay sean tu. hoho. i just want to remind u. putih kah itam kah gemok kah itu kan ciptaan Allah. biarlah. kalo nak cakap ke kutuk ke. dalam ati sudey. no need la nak cakap depan orang tu.

just a simple word but give a big pain to that person dear!

kata2 semangat dari mereka!

.
.
.
.
.
.

v

No comments: