neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 20, 2010

::PeNyELuK SaKu kOSoNg::

hoit..watpe ler nk diseluk saku yang kosong tu weyh..xdapat ape pon..haha..saku sape yg kosong tu?kasehan btol..haha..saku aku laa der...haha..alamak!!saku aku da kosong??!!owh tidak!!padan muke ko neina..haha..time bsoppin xhengat dunie..haha..not more than 3hrs..duit aku da xde..haha..kau memang boros..tp aku puas ati..haha..aku dapat beli long dress n bracelet..2 barang jer..tp smpai 100++..so,pe kne wat skang?kije la der..haha..kije2 untuk dapat duit lagi utk bli long skirt pule.. =) haha..

owh..i lurve my life..haha..sori kerana ketidakpandaian bspeaking..haha..

p/s:nak tengok dress aku yang mak aii lawo tuh?huh..kemsalam aje yer..hahaha..

p/s utk bf:bg lg duit banyak2 k..bleh bli lg byk baju..haha..
p/s utk mak.abah::tambah lg duit blanje yer..nak bli buku..(tipu2 aje..haha)

kesimpulannye aku da ngantok mule merapu mat saleh..haha..nak mimpi jadi jutawan laa..haha..bleh suppin2..alamatnyer mmg bankrap ler daddyguler aku..haha

No comments: