neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 20, 2010

::SaYanG aKu PaDa aBaH::

lagi beberapa minit da nak abes ari bapa..isk2..aku da tlambat..weekkk!xde mknenye..haha..kuang aja nye aku..tidak..bukan seperti itu..tp aku da celebrate pd ae JUMAAT;180610..abah suke x?aku tau abah mesti suke..haha..

kejadian berlaku apabila aku dan adek2 ku berpakat utk wat seprise kt abah..sedang abah asek2 menonton bola di astro ceria..eh,bukan..astro arena..aku ngan megahnye membawa kek keju dan menyanyikan lagu selamat hari bapa..ade lagu ke?kitorang reka sendiri..haha..abah pon konon2 tersipu2 malu..haha..dan akhirnya kami sumer nak pengsan..mane xnye aku dan abah dan yg laen2 kapeningan da kemuakan menghabiskan new york cheese cake from secret receipe..huhu..
abah sedang memotong kek keju nya..

abah bersama kain pelekatnya semasa diterjah..haha..tp abah tetap maintain.senyum sokmo..


::saya sayang abah saya::

No comments: