neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

..kenapa orang idop ade perasaan yang satu ini..

PMS? yeke? rasenye macam tak. ikot pahaman aku, PMS tu suke marah2. tapi buley jadi ini pon antara efek PMS jugak sebab emosi sesangat. lagipon ngah bendera jepun. hmm. tapi ni emosi terlebey2. perasaan sayu yang tersangat. sedey yang teramat. nape erk? sebab buah ati nak keje lagi jauh ke? oh buah ati! sumpah aku sedih giler! ati rase berat nak melepaskan kau pergi keje jauh2. padahal tak jauh mane pon. JB ajer! tapi dunno why. the sadness is really2 near to me. every time rase nak nanes ajer. dalam sedey2 buley pule buah ati cakap something yang memang wat air mate meleleh ajer.


Ya Allah! Kau lindungilah kekasih hati aku yang paling aku cinta. Kau berilah petunjuk kepadanya dalam setiap apa yang dia lakukan. Kau bantulah dia sekiranya dia di dalam kesusahan. sesungguhnya aku jauh daripadanya untuk menghulurkan bantuan. Kau rahmatilah kehidupannya. Kau berilah kebahagian, kesenangan, kejayaan, keceriaan di dalam hidupnya. semoga dia diterima dan disenangi oleh semua orang apabila berada di tempat baru. Amiinn..

p/s: aku memang sedey terlampau


*buah ati belikan saye baju ini*
*wink*

No comments: