neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

..berjalan-jalan kaki patah pon tak aper..

kalo sebut jer perkataan BERJALAN, kaki da patah pon still buley on lagi. bukan tu jer. kalo da berjalan memang konpem MEMBELI. kalo da membeli, purse tertinggal pon buley on lagi. ape sudah jadi lah manusia zaman sekarang.

kalo aku? ofkos tak termasuk dalam one of them who stated above sebab aku ade lagi satu tambahan. kalo bab MAKAN, perot da buncit pon still on lagi. haha. i love to try new menu! =)

semalam after work around 6.45 pm, i'd been fetch oleh family aku and kitorang straight gi melaka. kaki da penat and badan pon da letih giler. mood? jangan cakap la. memang da tinggal 0.5% jer sebab abah lambat sampai. but its okeh nak berjalan punye hal! have a dinner at DIMA RESTAURANT is good! location? BUKIT BERUANG MELAKA. whats interesting there? ARABIAN STYLE. makan NASI MANDI KAMBING yang baru aku tau rupa2nye kambing akan mandi before ia dimasak. huhu. fuhh! tiptop! belom abes makan lagi kepale aku da pening meyow2. memang nikmat itu kambing yang sudah dimandikan. we've try another menu. NASI MANDI AYAM, MALAWA and few menus yang aku tak ingat namanye. price? sesuai lah ngah ape yang kteorang makan. just RM130 for 7 persons.

then singgah mydin jap. dalam purse? RM ZERO. ade selendang shantek. konpem la beli an gune duit mak. tak kesah la mak bising2 ke ape ke yang penting duit dihulurkan dan selendang tu be mine! haha.

okeh. stop here.

p/s:balek dari melaka aku drive and bedal laju giler even mata da xbape nak nampak. huhu

No comments: