neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

::NaK SaNgAt iKoT::

haa..nak sangat ikot kan?hamek ko..huhu..
okeh..da lme x post kt blog ni..almaklum terlalu bz mengedit aessigment yang da "edit"..haha..padan muke ko neina..len kali cari ler group member yang boleh harap banyak..kalo boleh harap siket jer memang xboleh harap ler..huhu..

okeh..bukan nak citer pasal assignment "terbaek" tu..tp nak citer pasal aku yang nak ikot sangat gi kelantan kan...huhu..nape nak sangat gi sane?sebab itu kan uma ke 2 aku..xsah kalo xpegi every year..haha..kelantan memang best..best sebab dapat abeskan duit..huhu..xde brand??its ok my dear..yang penting cantek dan puas ati..watpe kalo beli barang berjenama mahal2 tapi xcantek?kalo setakat nak kejar kemahalan jer..bek xpayah..betol x?betol3..huhu

on friday after claz aku teros bergegas pulang ke umah..sampai uma da petang..after isyak stret gerak gi kelantan..nek bus..syoknye!bukan cepat express ke mayang sari ke..ni bus persiaran okey..my mom sewe bus khas untuk kami sedare mare ke kelantan..ala2 rombongan cik kiah gitu..huhu..

sampai kelanatn stret tuju ke rantau panjang kire2 pkol9 cmtu ler..da sampai kelantan ape yang dituju dulu??ofkos ler breakfast..huhu..makan megy sup yang hamboih sedap kat warung sebelah al-ikhsan tu memang terbaek la..tu ler salah satu sebab nape aku nak sangat ikot g kelantan..huhu..bukan tu jer..pagi2 tu aku pekene nasi kerabu gak..pergh..memang mantap..da xde istilah diet time tu..haha..

bile perot da kenyang..ape lagi..serbu ler kedai2 kat situ..even belom bukak sepenuhnye tapi kami tetap teruskan perjuangan untuk menghabeskan duit..haha..tp sebenarnye hajat di hati xnak supping2 sangat..namun apakan daya nasi telah menjadi bubur..duit pon da lebur..haha...

bejalan bertiga bersama adek ku n kazen ku k.hajar..diorg ni memang xreti+xpandai menawar langsung..huhu..aku?aku ler jurutawar diorang..haha..ble da dapat murah nak pule xnak bli kan..msti ler beli..huhu..k.hajar?die tu bile ak bli die pon beli..aku?same ler camtu..haha...

kesimpulannye: membeli belah adalah treatment yang terbaek untuk orang yang stress n tension.. =p

No comments: