neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

::cUbE TeNgOk SeLiPaR aKu::

ae ni ae isnin..nak post bout my trip to JB -->rumah seri kenangan & cheshire home <-- tapi pict xtransfer lg..since my bluetoth device ni bermasalah..tpakse ler gune USB..tp USB kt uma pule..

okeh..back to my main topic..ae ni siapkan slide untuk presentation RE esok..jam da pukol6.00..ak pn nak g bazar ni..perot da lapa..tapi ujan pule..ngan sepantas kilat aku pon nek atas n amek payung..alamak aii..payung busuk pule sbb ae tu lupe jemur..basoh jap ler..as usual dalam uma mmg pakai seliper bilik..

then stret bgegas nek kete salwa sbb nk g beli adiah untuk presentation esok..dalam kete.......

ati aku berkate2..
"nape cam ringan jer seliper ak ni..selalu pakai seliper crocs tu melekat kt kaki..tp pehal plak ni cam longgat semacam jer.."

aku pon tengok ler ke bawah...alangkah terkejutnye lantas ak menjerit..
"sarah!tengok la seliper ak ni!!aku pakai seliper bilik...hahaha...."

alangkah terperanjantnye aku..haisy..ni gara2 basoh payung ler ni..ngan segan silu nye..aku berjalan kat bazar tu ngn seliper bilik tido!haha..

No comments: