neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 1, 2012

Double G!

Hye readers! Hehe. Sejak menjak dah buleh hapdet belog thru the ifon, memang bahagialah aku kannn! Hehe. Actually nak citer ni. Tadi saje cuci2 mata. Kaki ni gatal masok Tomei. Tengok2, belek2 cincin dia. Hmm. Cantek tapi most of it in a small size la. Bukan kecik xmuat jari tapi pattern kelebaran die kecik. Jari aku ni dah ler ehem tembam semacam. Bile pakai cincin kecik2 ni alahaaiiiii! Takde efek pon! Ahahaha. Dah ler aku memang x bape nak berkenan pakai cincin. Tapi design dia not bad la. Quite cantek jugak. In terms of price pon ok. Takde la mahal pon. Still within the budget. Then we move to Poh Kong. Haa. Ni aku xsuke. Mementang ler aku saje nak survey2 tengok2, dia wat bodo jer. Aku tanya pon dia x layan. Design tak secantek kat Tomei tapi arge lagi mahal. Choi! Tak berbaloi betol. Nanti nak gi tengok kt Habib pule. Hehe.

P/s: Double G means Girls vs Gold =p

No comments: