neina+zaquan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 27, 2012

Student Life again!

hi readers! erk. ade ke? lantak ler. huhu. hmm. as usual la kan. intro belog aku mesti ade ayat ni "windunye kat my belog. dah lame x hapdet belog.." itu memang ayat wajib la kan sebab agak bekurun gak ar nak dapat mase untuk hapdet mende alah ni. huhu. ok. rase macam baru jer aritu aku post entry pasal keje aku kat RHB Bank and today aku dah ank post entry pasal keje aku kat Maybank pule. what the...... haha.

first of all thanks to Allah for this opportunity. Actually now I'm one of the Maybanker. position xde la havoc mane pon. Customer Relationship Exec utk private banking jer. tapi kalo orang tanye ape job responsibilities aku, aku pon x sure lah sebab belom training kat branch lagi. huhu. 3 weeks training kat Maybank Learning Center (MLC) Bangi. dah macam budak U. masok kelas, dengar2, blaja2 then balek.

About MLC. pehh! superb dowh! makanan die memang TEERRRRBBBAAAEEEKKKK!!!! haha. every monday kitorang dinner steak! chicken chop ke beef steak ke lamb chop ke. sumer ade. memang melantak sampai nak termuntah. hari2 laen kitorang ade mcm menu. laksa la nasi ayam la nasi tomato la . bekfes pon ade macam2 makanan. nasi lemak la sup la roti canai la mee goreng la n mcm2 laa. haha. itu la hobi ooppss silap! itu lah keje kitorang. huhu. pagi2 before gi class, sumer turun bekfes. 10.30 a.m minum pagi, 1.00 p.m lunch, 3.30 p.m minum petang, 7.15p.m dinner. haa. dah terbukti kan. keje kitorang memang makan jer. masok jer class sumer muke ngantok. haha.

next monday kitorang kene training kat branch. OMG! neves gila dowh! *tiru gaya cakap my Chinese friend - Nick* naseb baek 1 week jer. hehe. after that go back to MLC for 2 weeks. dapat jumpe my sisters! sumpah mesti windu giler kat korang bile seminggu xjumpe n bergossip2 bercerita2 yang merepek! haha. cc: NAD, IRA, NANA =D

ok. the end. mata dah ngantok n nak tido.

p/s: b4 masok branch nk kene hafal all the products. sumpah macam student yang nak amek final!

No comments: